C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на длъжността „Съдебен секретар” – 1 /една/ щатна бройка

Дата на публикуване 9 февруари 2021 Последна редакция 9 февруари 2021 Обяви и конкурси Отпечатай

Обявата е публикувана във вестник „ Нова Добруджанска Трибуна“ бр. 11 /09.02.2021 г.,

поставена на информационното табло и публикуванa на интернет страницата на Районен съд - Добрич на 09.02.2021 г.

 

РАЙОНЕН СЪД - ДОБРИЧ

КОНКУРС ЗА РАБОТА

На основание заповед № 40 от 05.02.2021г. на и.ф.   Административен ръководител - Председател на Районен съд – Добрич се обявява конкурс за заемане на длъжността „Съдебен секретар” – 1 /една/ щатна бройка

Кратко описание на длъжността: Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в  съдебни заседания; изготвя и прилага към делото протоколи от съдебните заседания; подготвя формуляри, графици и др. документи.Поддържа календар на откритите заседания за съответния състав. Изпълнява други задължения, възложени от Административния ръководител на съда, Заместника на Административния ръководител и Съдебния администратор.

Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

Лицето, кандидатстващо за длъжността „Съдебен секретар“, трябва да: е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; е навършило пълнолетие; не е поставено под запрещение и да не страда от психическо заболяване; не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер; не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; да отговаря на изискванията за заемане на длъжността съгласно чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда /КТ/ - да не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително; да не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация; да не е съветник в общински съвет; да не е народен представител; да не заема ръководна или контролна длъжност на национално равнище в политическа партия; да не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражняващ друга свободна професия; да притежава  минимална степен на завършено образование – средно. Трудов стаж не се изисква.

При встъпването си в длъжност, съдебният служител е длъжен да подава пред работодателя декларации чл. 35 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

Специфични изисквания за заемане на длъжността “Съдебен секретар ” съгласно чл. 140, ал. 1, т. 3 от ПАС: Отлични компютърни и машинописни умения, познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация; Отлични умения и познания по общи деловодни техники, на съвременни офис - процедури, работа със стандартно офис – оборудване; Много добри  комуникативни и организационни умения; Много добри умения за работа в екип; Познаване на Етичния кодекс на съдебните служители; Познаване на основните задължения на длъжността „Съдебен секретар“; Познаване на Правилника за администрацията в съдилищата.

Минимален размер на основната заплата за длъжността  „Съдебен секретар“  

777,00лв. (752 лв. + 25 лева ранг)

Начин на провеждане на конкурса:

Първи етап - разглеждане на документите на кандидатите и допускането им до следващите етапи на конкурса (ако отговарят на посочените изисквания). Втори етап - практически изпит за проверка на компютърните и машинописни умения. Трети етап - проверка на познанията по правопис, стилистика, граматика и пунктуация, който ще се проведе по предварително определен и обявен регламент. Четвърти етап - устен изпит, който ще се проведе чрез задаване на еднакви за всички кандидати въпроси, предварително подготвени от комисията.

Оценяването на кандидатите ще се извърши по шестобалната система. Окончателната оценка на всеки кандидат ще се формира като средноаритметична стойност на неговите оценки от практическите изпити и от устния изпит. Крайната оценка ще се закръгля до втори знак след десетичната запетая. За успешно издържал конкурса ще се счита кандидат, получил оценка не  по- ниска от добър 4,00.    

Необходими документи, които следва да бъдат представени лично от кандидата за длъжността „Съдебен секретар“ или чрез пълномощник (представя се пълномощно):

1.Писмено заявление за участие в конкурс – по образец;

2.Автобиография – тип CV – подписана от кандидата;

3.Актуално свидетелство за съдимост - оригинал;

4.Медицинско свидетелство за започване на работа – оригинал;

5.Медицинско удостоверение  от Център за психично здраве;

6.Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен (заверени за вярност от кандидата);

7.Копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж (заверени за вярност от кандидата);

8.Декларация от кандидата, че:е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; е пълнолетен; не е поставен под запрещение; не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер; не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност  – по образец;

9.Декларация за обстоятелствата по чл.107а, aл.1 от KT – по образец;

10.Декларация/съгласие за обработване на лични данни – по образец;

11.Декларация по чл. 340а, ал. 1 и ал. 2 от ЗСВ – по образец;

12.Пълномощно за подаване на документи /в случай, че това не се прави лично от кандидата/;

13.По преценка на кандидата могат да се подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията му за обявената длъжност, препоръки от предишни работодатели.

Документите по образец следва да бъдат изтеглени от интернет страницата на съда (https://dobrich-rs.justice.bg/bg/news3) и коректно попълнени.

Срок на подаване на документи – до 17,00 часа на 12.03.2021 година. При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя типовата длъжностна характеристика за длъжността „Съдебен секретар“. Получаването на длъжностната характеристика следва да се удостоверява писмено от кандидата/пълномощника в заявлението за участие в конкурса.

Място за подаване на документите: служба „Регистратура" при Районен съд – Добрич, град Добрич, ул. „Д-р К. Стоилов“ № 7, Информационен център в Съдебна палата – Добрич.

Подаването на документите се извършва лично или чрез пълномощник (представя се пълномощно).

Общодостъпните места, на които ще се обявяват съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на партерния етаж на Съдебната палата - Добрич и електронната страница на Районен съд - Добрич. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат поставени на посочените общодостъпни места не по – късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса. В списъка на допуснатите кандидати ще се посочат датата, началния час и мястото на провеждане на втория, третия и четвъртия етап от конкурса.

Документи за участие ще се приемат на адрес: служба „Регистратура" при Районен съд – Добрич, град Добрич, ул. „Д-р К. Стоилов“ № 7, Информационен център в Съдебна палата – Добрич.

Информираме Ви, че данните които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на Закона за защита на личните данни. Районен съд – Добрич се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация